top of page

Bränditutkimus Kouvolan Pallonlyöjille

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulun liiketalouden opiskelija Antti Salo teki Bränditutkimuksen Kouvolan Pallonlyöjille opinnäytetyönään.

“Opinnäytetyössäni haluan saada selkoa siihen, kuinka tuttu KPL:n yritysbrändi on kouvolalaisille 15–30-vuotiaille nuorille, jotka eivät tällä hetkellä käy säännöllisesti katsomassa pelejä, eivätkä muutoinkaan ole seuran kanssa aktiivisesti tekemisissä. Haluan myös saada tietoa siitä, mitä tämä ryhmä ajattelee seurasta,ja miten heidät voisi saada houkuteltua KPL:n ottelutapahtumiin.Tutkimuksen strateginen tutkimuskysymys voidaan jakaa kolmeen osaan, jotka ovat seuraavat: Minkälainen seuran tunnettuus on paikallisten nuorten keskuudessa? Minkälaisia mielikuvia näillä nuorilla on seurasta, ja kuinka kiinnostuneita nämä voisivat olla tulemaan KPL:n ottelutapahtumiin kaudella 2017?”


Lue koko opinnäytetyö TÄÄLTÄ!

bottom of page